Politica privind prelucrarea datelor personale prin intermediul Platformei Eeatingh

Prin această Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor personale te informăm asupra felului în care sunt prelucrate datele tale cu caracter personal atunci când vizitezi și/sau utilizezi Platforma Eeatingh, aflată în proprietatea SC Reea SRL.

REEA SRL este o societate comercială organizată și funcționând în conformitate cu legile din România, cu sediul social în Mun. Târgu-Mureș, Piața Republicii nr. 41, jud. Mureș, România, Cod poștal 540110, înregistrată în Registrul Comerțului sub numărul J26/628/1998, având codul de identificare fiscală RO10966500.

1. Scopul Politicii privind prelucrarea datelor personale

Atunci când vizitezi sau folosești Platforma Eeatingh, prelucrăm o serie de date personale ale tale, astfel cum îți vom arăta în continuare. Conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal, Reea este în această situație Operator de date cu caracter personal, iar tu ai calitatea de Persoană Vizată. Te rugăm să citești cu atenție această Notă de informare pentru a înțelege cum prelucrăm datele tale cu caracter personal.

Prezenta Politică este formulată în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, cunoscut și sub denumirea „Regulamentul GDPR”.

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă ansamblul operațiunilor pe care Reea le poate efectua asupra datelor tale, cum ar fi: colectarea, stocarea, organizarea, transferul și ștergerea datelor tale.

Această Politică privind prelucrarea datelor personale face parte integrantă din Termenii și Condițiile de utilizare a Platformei Eeatingh.


 

2. Ce date colectăm și în baza cărui temei legal?

A. Date personale furnizate direct de tine

Ai posibilitatea să ne scrii un mesaj prin intermediul formularului de Contact. Datele pe care le introduci în acest formular sunt prelucrate pe baza interesului nostru legitim de a răspunde la cererea ta și de a păstra o evidență a cererilor formulate.

B. Date personale obținute de la tine ca urmare a înregistrării pe Platformă

În funcție de opțiunile tale si de permisiunile pe care ni le acorzi, Platforma poate colecta următoarele date:

a) Date de identificare - În cazul în care, în calitate de persoană fizică, îți faci Cont de Utilizator: nume, adresă de e-mail. Scopul este de a te identifica si pentru a-ți putea activa Contul.

De asemenea, folosim adresa ta de e-mail pentru a-ți trimite e-mailurile tranzacționale (de ex. pentru a te informa în legătură cu modificarea Condițiilor aplicabile serviciilor noastre).

b) Dacă te înregistrezi pe Platformă utilizând contul Google: colectăm numele asociat contului tău de Google, adresa de e-mail asociată contului tău de Google și identificatorul unic Google. Scopul este de a te identifica si pentru a-ți putea activa Contul.

c) Dacă te înregistrezi pe Platformă utilizând contul de Facebook – colectăm numele asociat contului tău de Facebook, adresa de e-mail asociată contului tău de Facebook și identificatorul unic Facebook. Scopul este de a te identifica si pentru a-ți putea activa Contul.

d) Dacă te înregistrezi pe Platformă utilizând ID-ul Apple – colectăm numele asociat contului tău Apple, adresa de e-mail asociată contului tău Apple și identificatorul unic Apple. Scopul este de a te identifica si pentru a-ți putea activa Contul.

d) Activitatea ta în cadrul Platformei – comenzile tale, evaluările pe care le primești sau le oferi. Colectăm aceste informații pentru: a ne îndeplini obligațiile contractuale, a oferi posibilitatea Utilizatorilor de a comunica între ei, pentru a măsura satisfacția utilizatorilor și pentru a preveni și verifica conținutul neadecvat din Platformă.

e) Facturare – prelucrăm datele personale ale persoanelor care solicită servicii taxabile de la noi, într-o măsură limitată pentru a ne îndeplinii obligația legală de a emite factură pentru serviciile pe care le furnizăm. Baza legală pentru prelucrarea acestor date este îndeplinirea obligațiilor legale ale Operatorului.

În cazul în care decizi să utilizezi Platforma, prelucrăm datele tale pentru a-ți furniza serviciile noastre. Vom putea utiliza datele asociate Contului tău cu scopul de a ne îndeplini obligațiile contractuale.

C. Date personale obținute atunci când alegi să primești de la noi Notificări despre noutăți și marketing

Atunci când alegi să primești de la noi Notificări despre noutăți și marketing, prelucrăm adresa ta de e-mail și nr. de telefon cu scopul de a îți transmite informațiile cu privire la Platformă sau serviciile partenerilor noștri.

Trimitem oferte publicitare și anunțuri comerciale numai destinatarilor care au selectat această opțiune în Contul lor, la secțiunea „Notificări”. Dacă ești interesat/ș să primești notificări prin e-mail, SMS și notificări push app (ultima categorie disponibilă prin intermediul Aplicației mobile), trebuie să îți dai consimțământul (baza legală este consimțământul persoanei în cauză în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR). Abonându-te la Notificările privind noutățile și marketingul, ești de acord cu prelucrarea adresei de e-mail și a nr. tău de telefon în scopuri de marketing (pentru oferirea de produse și servicii, trimiterea de informații comerciale etc).

Îți poți retrage consimțământul în orice moment, prin debifarea căsuței de noutăți și marketing din secțiunea de „Notificări” a Contului tău. Datele personale obținute în scop de marketing sunt prelucrate pe durata selectării acestei opțiuni de către tine.

Pentru transmiterea noutăților și publicității via e-mail utilizăm serviciile Sendmachine. Această companie are sediul în România.

D. Date de trafic

Platforma colectează în mod automat anumite informații în interesul nostru legitim cu scopul de a asigura securitatea și funcționarea optimă a acesteia.

Aceste informații colectate de noi sunt date de trafic trimise în mod automat de browser-ul tău, cum ar fi: regiunea sau locația de unde accesezi internetul, ora și locul vizitei tale, paginile Platformei pe care le vizitez. Folosim Google Analytics și Facebook Pixel pentru analiza traficului de pe Platformă.

E. Date colectate ca Operatori Asociați

Reea este Operator Asociat alături de Beneficiarii Platformei în ceea ce privește datele personale oferite de tine în momentul plasării comenzii (nume, nr. telefon, adresa de e-mail, cea mai recentă adresă poștală, conținutul comenzii). Beneficiarii Platformei, în calitate de comercianți, colectează datele personale privind comanda ta pentru a-și executa contractul de vânzare încheiat la distanță cu aceștia. Temeiul legal al colectării este executarea obligațiilor noastre contractuale în relația cu tine și cu Beneficiarii Platformei.

Reea este operator asociat alături de companiile de curierat care livrează produsele vândute către Clienți cu privire la numele destinatarului, adresa poștală, număr de telefon, conținutul comenzii, metoda de plată, dacă comanda a fost sau nu a fost platit si numele retaurantului, pozitia unde este livrarea-latitudine si longitudine. Companiile de curierat colectează aceste date personale în vedrea prelucrării și expedierii comenzii către tine. Temeiul legal al colectării este executarea obligațiilor noastre contractuale.

În cazul conturilor Platformei Eeatingh pe diverse rețele de socializare (Facebook, Instagram etc.) – colectăm datele tale doar pentru interacțiunea normală în cadrul respectivei rețele, atunci când: te abonezi la paginile noastre, dacă ne lași comentarii, dai Like/Share sau ne scrii un mesaj direct. Datele sunt colectate împreună cu rețelele sociale în cauză, împreună cu care suntem Operatori Asociați. Temeiul legal al colectării este consimțământul tău. Datele sunt folosite pentru a publica comentariul sau pentru a-ți putea răspunde la mesajul pe care ni l-ai transmis. Datele sunt păstrate până la momentul la care îți retragi consimțământul obținut anterior prin intermediul rețelei de socializare sau până ne soliciți să ștergem aceste informații.

Conturile noastre de pe diversele rețele de socializare sunt create în condițiile impuse de respectivele rețele. Pentru mai multe detalii în legătură cu prelucrarea datelor tale prin intermediul acestor rețele, te rugăm să citești politicile lor de prelucrare a datelor personale.

F. Date personale colectate în mod automat

Platforma utilizează cookies și pixeli de urmărire. Informații despre acestea te rugăm să le citești în tabelul afișat mai jos.

Cookies-urile sunt fișiere de urmărire de mici dimensiuni pe care un website le stochează pe browserul utilizatorului cu scopul de a salva date despre vizita acestuia. Dacă accesezi respectivul website din nou, acesta va putea citi informația stocată anterior și te va recunoaște

Fișierele de tip cookies nu conțin programe software, viruși sau spyware și nu pot accesa informațiile de pe hard-disk-ul utilizatorului. Doar emitentul unui cookie poate citi sau modifica informațiile pe care le conține respectivul cookie.

Fișierele de tip cookies folosite se împart în 2 categorii:

  1. Cookies interne/„First-party cookies” sunt cookies setate de Reea sau în numele nostru pe Platformă. Acestea pot fi (i) cookies de sesiune – stocate pe dispozitivul tău doar în timp ce vizitezi Platforma și care expiră odată ce închizi browserul și (ii) cookies persistente – stocate pentru o perioadă de timp pe browserul tău și după ce încetezi să folosești Platforma, acestea fiind setate să expire la o dată stabilită sau când sunt șterse manual;

  2. Cookies terțe/ „Third-party cookies” sunt cookies setate de alte companii și a căror funcționalitate este încorporată în Platforma noastră (de exemplu cookies ale google.com);

Poți alege dacă acceptați cookies prin editarea setărilor browserului. Precizăm că prin refuzul anumitor cookies, navigarea optimă a Platformei poate fi afectă.

În tabelul de mai jos sunt descrise diverse categorii de cookies și tehnologii similare pe care le utilizăm în cadrul Platformei și scopul pentru care le folosim, cine le utilizează și cât timp sunt active.

Precizăm că lista furnizorilor de cookies terțe este oferită cu titlu informativ și nu are rolul de a oferi în integralitate denumirea acestora.

Denumire

Domeniul care amplasează

Scopul

Durata de viață

Tipul

tarteaucitron

Cookie Intern -www.eeatingh.ro

Management Cookie-uri

O sesiune

cookie

_gid

Google Analytics

Traseul utilizatorului

24 de ore

tracker

_ga

Google Analytics

Identificarea utilizatorului

2 ani

tracker

_gat

Google Analytics

Ritmul de solicitare a paginii

10 minute

tracker

_fbp

Facebook Pixel

Targeting/Advertising

O sesiune

pixel

city_id

Cookie Intern - www.eeatingh.ro

Stochează identificatorul orașului selectat

30 de zile

 

cookie

ci_session

Cookie Intern - www.eeatingh.ro

Identificatorul vizitatorului

30 de zile

cookie

fbm_*

Facebook SDK

Acesta este un cookie Facebook care ne ajută să stabilim care dintre utilizatorii noștri au ales să-și conecteze Contul eeatingh la contul lor de Facebook.

30 de zile

cookie

fbsr_*

Facebook SDK

Acesta este un cookie Facebook care ajută utilizatorii care aleg să-și conecteze Contul eeatingh cu contul lor de Facebook prin procesul de conectare.

30 de zile

cookie

login_token

Cookie Intern - www.eeatingh.ro

Identificarea utilizatorului logat

30 de zile

cookie


 

Cum poți reconfigura cookies-urile

Începând cu partea din dreapta jos a paginilor principale a Platformei, și pe tot parcursul navigării în cadrul domeniilor, ai acces la interfața de gestiune.

Prin selectarea opțiunii “Manage services” (Gestionarea serviciilor), ai acces la organizarea preferințelor tale individuale. Cookies sunt grupate pe categorii, putând fi permise sau restricționate în mod individual, în funcție de opțiunile tale specifice. Opțiunile pot fi extinse și la întreaga selecție în mod unitar.

Semnificațiile butoanelor:

  • “Allow” – marcat prin culoarea verde – desemnează permiterea unei părți a sau a tuturor modulelor;

  • “Deny” – marcat prin culoarea gri – desemnează interzicerea unei părți a sau a tuturor modulelor.

Cifra evidențiată alături de opțiunea “Manage services” (Gestionarea serviciilor) indică numărul de Cookies active în momentul respectiv. Prin selectarea acesteia, devine activată în partea de dreapta jos a paginii în cadrul căreia navigați o fereastră care indică apartenența fișierelor Cookies în funcție de entitatea care le gestionează.

Poți configura cookies-urile și din setările browser-ului pe care îl folosești. În cazul în care alegi să blochezi toate cookies-urile, este posibil ca navigarea ta pe Platformă să fie îngreunată. Prin accesarea link-urilor de mai jos, vei găsi informații despre modul în care poți să gestionezi cookies-urile în diverse categorii de browsere.

Cookie settings in Internet Explorer

Cookie settings in Firefox

Cookie settings in Chrome

Cookie settings in Safari web

și iOS.

Dacă nu dorești plasarea cookies-urilor furnizate de Google Analytics, poți folosi add-on-ul de browser care împiedică strângerea de date de către Google Analytics - https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

 

3. Cu cine partajam datele tale personale?

Vom partaja o parte din datele tale personale numai în măsura în care sunt necesare și numai următoarelor categorii de terți:

  • a) Partajăm informațiile privind Contul tău și numărul de comenzi anterioare pe care le-ai plasat pe Platformă cu comerciantul de la care plasezi comanda, cu scopul de a facilita oferirea serviciilor comercianților (Beneficiari ai Platformei) către Clienți și cu scopul de a ne executa obligațiile prevăzute în Termeni și Condiții și în Contractul încheiat cu Beneficiarul.
  • b) Împuterniciți ai Reea care ne oferă diverse servicii: procesarea plăților; servicii de publicitate (e.g. trimiterea de mesaje de e-mail și text); servicii de găzduire a site-ului; servicii juridice, de consultanță și contabilitate, servicii de analiză a traficului.
  • Prelucrăm datele tale cu caracter personal prin intermediul unor persoane fizice sau juridice care acționează ca persoane împuternicite pentru Reea, care sunt obligate să respecte cerințele legislației privind protejarea datelor cu caracter personal.
  • c) Autoritățile și instituțiile publice, în cazul în care avem obligația legală de a le divulga.
  • d) Putem divulga datele tale personale unor terți:

- Dacă ne soliciți sau ne dai acordul în acest sens;

- Dacă respectivele persoane pot demonstra că au autoritatea legală pentru a acționa în numele tău;

- În cazul în care avem interes legitim pentru a administra, extinde sau dezvolta activitatea noastră comercială: în cazul în care vindem o parte a Platformei sau anumite bunuri ale noastre, putem dezvălui datele tale personale posibilului cumpărător, pentru a asigura continuitatea serviciilor oferite prin intermediul Platformei; în cazul în care Reea sau o parte substanțială a bunurilor Reea este achiziționată de un terţ, iar datele personale deținute de noi vor reprezenta parte din activele transferate;

- Cu scopul de a răspunde oricăror pretenții, pentru a proteja drepturile unei terțe persoane, pentru a proteja siguranța oricărei persoane sau pentru a preveni orice activitate ilegală;

- Cu scopul de a proteja drepturile Reea sau ale angajaților și clienților noștri, precum și ale altor persoane.

 

4. Cum stocăm și protejăm datele tale?

Reea stochează în siguranță datele tale pe servere situate în Uniunea Europeană.

 

Reea pune în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea, confidențialitatea, integritatea, disponibilitatea și protejarea datelor împotriva distrugerii, pierderii, modificării, dezvăluirii neautorizate sau accesului neautorizat la datele personale procesate.

Câteva dintre măsurile tehnice sunt:

  • Implementarea unui sistem de management al securității informațiilor certificat ISO27001. Acest sistem presupune o serie de măsuri tehnice (sisteme de monitorizare, echipamente conforme, personal specializat, măsuri de securitate fizică, cibernetică etc.) și organizaționale (politici, proceduri operaționale) care se aplică întregului personal;

  • Utilizarea sistemelor criptografice pentru stocarea datelor pe termen mediu și lung;

  • Utilizarea de soluții antivirus pe sistemele informatice utilizate;

  • Criptarea comunicațiilor electronice.

Câteva dintre măsurile organizatorice sunt:

  • Desemnarea unui responsabil al sistemului de management cu securitatea informațiilor;

  • Asigurarea suportului juridic de specialitate cu privire la legislația locală și internațională cu implicații asupra datelor cu caracter personal;

  • Stabilirea unor obligații de natură contractuală cu partenerii și angajații noștri privind confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal.

Datele tale cu caracter personal pe care noi le prelucram sunt limitate la cele care sunt necesare, adecvate si relevante pentru scopurile declarate în această Notă de informare. 

Chiar dacă ne străduim să oferim securitate cât mai mare datelor tale, menționăm că garantarea securității informațiilor transmise nu poate fi făcută 100%, având în vedere lipsa securității transmisiilor de date efectuate prin intermediul internetului din cauza unor factori externi, cum ar fi: viruși sau programe malware, pierderea dispozitivelor electronice de pe care accesezi Platforma, accesul persoanelor neautorizate pe dispozitivele tale electronice, insecuritatea unor rețele wifi.

Pentru o mai bună protecție a datelor tale, îți recomandăm:

- În relația cu noi, să nu comunici date cu caracter personal decât dacă ți se solicită în mod expres; 

- Schimbă numele de utilizator și parola routerului wifi; 

- Alege pentru dispozitivele tale electronice parole puternice, complexe (folosește un manager de parole), fără legătură cu viața personală și salvează-le într-un mod securizat;  

- Securizează-ți dispozitivele electronice cu parole sau alte moduri de blocare;   

- Nu îți lăsa dispozitivele electronice nesupravegheate; 

- Verifică identitatea persoanelor cu care comunici, pentru a te asigura că nu comunici date cu caracter personal unor persoane care nu ne reprezintă în mod legal.


 

Datele colectate se vor păstra doar o perioada determinată de timp, în funcție de necesitățile și scopul prelucrării.

5. Care sunt drepturile tale și cum le respectăm?

a) Dreptul de acces - ai dreptul să soliciți informații despre datele tale personale pe care noi le prelucrăm, inclusiv scopul prelucrării, dacă și cu cine sunt partajate și cât timp vor fi păstrate.

b) Dreptul la rectificare - în cazul în care datele tale prelucrate sunt inexacte, ai dreptul de a obține rectificarea sau completarea lor.

c) Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) - ai dreptul să ne soliciți ștergerea datelor tale, cu excepția situațiilor în care datele ne sunt necesare: pentru a exercita dreptul la liberă exprimare și informare; pentru îndeplinirea unei obligații legale care ne incumbă și/sau a unei sarcini efectuate în interes public; în scopuri de interes public, în scopuri de cercetare științifică, istorică ori statistică; formularea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

d) Dreptul la restricționarea prelucrării - poți solicita restricționarea prelucrării datelor tale cu caracter personal dacă: contești corectitudinea datelor, pentru perioada în care verificăm exactitatea datelor respective; prelucrarea este nelegală și te opui ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; datele nu ne mai sunt necesare prelucrării, dar ni le soliciți pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; te-ai opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care verificăm dacă drepturile noastre legitime prevalează asupra drepturilor tale.

e) Dreptul la portabilitatea datelor - ai dreptul să primești de la noi datele tale personale, dacă ni le-ai furnizat anterior într-o formă structurată, care poate fi citită în mod automatizat. Ai, de asemenea, dreptul să ne soliciți să transmitem datele tale unui alt operator de date cu caracter personal.

f) Dreptul de opoziție - ai dreptul să te opui în orice moment, dată fiind situația ta particulară, prelucrării datelor tale în cazul în care le prelucrăm în temeiul intereselor noastre legitime sau ale unui terț. Într-o atare situație, nu vom mai prelucra datele tale cu excepțiile următoare: (i) dacă putem demonstra temeiuri legitime și un interes care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților tale și (ii) dacă scopul prelucrării este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

g) Dreptul de a-ți retrage consimțământul-dacă datele tale personale sunt prelucrate în baza consimțământului tău, poți retrage acest consimțământ în orice moment.

h) Dreptul de a te adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) - ai dreptul de a depune plângere la ANSPDCP în cazul în care consideri că ți-au fost încălcate drepturile privind protecția datelor cu caracter personal. Plângerile pot fi depuse ​online, pentru mai multe detalii, te rugăm să accesezi următorul link: https://www.dataprotection.ro/?page=Plangeri_pagina_principala

6.Inexistența unui proces decizional automatizat

În calitate de utilizator al serviciilor noastre, nu vei face obiectul unei decizii bazate în mod exclusiv pe prelucrarea automată a datelor tale care să producă efecte juridice asupra ta sau care sa te afecteze într-o măsură semnificativă.

7.Ce se poate întâmpla dacă nu dorești să ne transmiți datele tale cu caracter personal? 

În cele mai multe cazuri, nu ai obligația de a ne comunica datele cu caracter personal.  Sunt însă situații în care, fără date suplimentare, nu putem soluționa cererea ta. De asemenea, dacă nu ne oferi aceste date, nu va fi posibil să îți prestăm Serviciile noastre.

8.Cum ne contactezi?

Pentru a ne transmite o solicitare, te rugăm sa ne scrii un e-mail la adresa contact@eeatingh.ro.

Te vom informa, în termen de o lună de la primirea solicitării tale, asupra acțiunilor întreprinse. Acest termen poate fi prelungit la două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea, numărul cererilor sau imposibilitatea identificării solicitantului. Dacă termenul este prelungit, vei fi informat în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.

Dacă nu soluționăm afirmativ cererea ta, te informăm asupra acestui lucru în termen de cel mult o lună de la primirea cererii, cu privire la motivele pentru care nu am luat măsuri și la posibilitatea de a depune o plângere către ANSPDCP sau către instanța de judecată.

9. Ce se poate întâmpla dacă nu dorești să ne transmiteți datele tale cu caracter personal?

În cele mai multe cazuri, nu ai obligația de a ne comunica datele tale cu caracter personal. Sunt însă situații în care, fără date suplimentare, nu putem soluționa cererea ta legitimă. De asemenea, dacă nu ne oferi aceste date, nu va fi posibil să îți prestăm Serviciile noastre.

10. Dispoziții finale

Prezenta Notă de informare se poate modifica din când în când. Modificările sunt aplicabile de la momentul la care sunt plasate pe Platformă. De fiecare dată când va fi necesar sau solicitat consimțământul tău în acest sens, te vom informa. Îți recomandăm, așadar, să consulți Politica de fiecare dată când folosești serviciile noastre pentru a lua cunoștință de versiunea în vigoare.

Această variantă a Politicii privind prelucrarea datelor personale este stocată la adresa https://eeatingh.ro/privacy-policy.


 

ÎN VIGOARE

Versiunea 2 – 31 mai 2022

ISTORIC VERSIUNI

  1. Versiunea 2 - în vigoare de la 31 mai 2022