Informare Consumatori
Dragi Cumpărători, platforma eeatingh.ro (denumită în continuare „Platforma/eeatingh”) este dezvoltată și administrată de SC REEA SRL, o societate comercială organizată și funcționând în conformitate cu legile din România, cu sediul în Mun. Târgu-Mureș, Piața Republicii Nr. 41, Jud. Mureș, România, Cod poștal 540110, înregistrată în Registrul Comerțului sub numărul J26/628/1998, având codul de identificare fiscală RO10966500, e-mail contact@eeatingh.ro.
eeatingh.ro este o platformă de intermediere online care le permite comercianților de produse alimentare înregistrați pe Platformă să-și vândă online produsele. Serviciul de intermediere dintre comercianții înregistrați pe eeatingh.ro și potențialii cumpărători este oferit în mod gratuit celor din urmă. Comercianții înregistrați pe Platformă, de la care puteți cumpăra produse, sunt profesioniști, astfel că drepturile dvs. în calitate de consumator se aplică în relație cu aceștia.
Atunci când alegeți că cumpărați de la comercianții expuși în cadrul Platformei, intrați în relație contractuală directă cu aceștia. Contractul de vânzare a produselor disponibile în cadrul Platformei se încheie între dvs., în calitate de cumpărător, și comercianții înregistrați pe Platformă, în calitate de vânzător.
eeatingh nu oferă servicii de inventariere sau evaluare a stocurilor produselor listate pe Platformă, această activitate căzând în sarcina exclusivă a comercianților. Reea are rolul de intermediere online a tranzacției dintre comercianți și posibilii cumpărători, comercianții fiind singurii responsabili cu privire la administrarea și livrarea produselor vândute prin intermediul Platformei. Astfel, în cazul în care aveți orice fel de sugestii sau întrebări în legătură cu produsele cumpărate prin intermediul Platformei, vă rugăm să contactați comercianții de la care ați cumpărat produsele.
Mai jos vă oferim informații cu privire la utilizarea Platformei noastre.
1. Cum cumpăr produse prin intermediul Platformei eeatingh?
Puteți cumpăra produse alimentare prin intermediul Platformei prin parcurgerea următoarelor etape:
- Selectați produsul pe care doriți să-l achiziționați și apăsați pe linkul „adaugă în coș”;
- După terminarea cumpărăturilor accesați linkul (icoană coș), urmând să introduceți datele dvs. personale necesare pentru procesarea corectă și eficientă a comenzii plasate și
- Alegeți modalitatea de plată.
După ce ați finalizat comanda, în cazul în care s-a selectat metoda de plată la livrare, veți primi o notificare pe e-mail cu privire la confirmarea comenzii. În cazul când metoda de plata selectată este plata online, cumpărătorul va primi notificarea pe e-mail doar în momentul în care procesatorul de plăți acceptă plata. În cazul in care nu primiți nicio notificare în decurs de 24 de ore de la finalizarea comenzii, vă rugăm să vă adresați comerciantului. Puteți contacta comerciantul prin telefon, la numărul afișat în momentul finalizării comenzii dvs.
În situația în care doriți să realizați plata online cu cardul bancar, iar procesatorul de plăți nu acceptă tranzacția, veți primi un SMS privind neacceptarea respectivei tranzacții, iar banii dvs. nu vor fi retrași de către procesatorul de plăți. Vă rugăm în această situația să refaceți comanda și să repetați procedura de plată.
2. Metodele de plată
Puteți alege dintre următoarele metode de plată:
- plata online cu cardul bancar sau
- ramburs la primirea coletului: (i) plata cash sau (ii) plata cu cardul sau (iii) plata cu POS, în cazul în care comerciantul oferă această opțiune de plată.
În cazul plații online cu cardul bancar, plățile sunt procesate prin intermediul procesatorului de plăți Netopia Payments.
Dacă metoda de plată selectată este plata cu cardul bancar, va fi necesar să completați un formular cu datele cardului dvs. Dacă tranzacția prin card a fost reușită, vi se va confirma acest lucru și veți primi informații cu privire la comanda dvs. prin e-mail.
3. Livrarea produselor
Livrarea produselor se realizează de către comercianții înregistrați pe Platformă, prin intermediul serviciilor de curierat, în funcție de politica de livrare a comercianților. Fiecare comerciant deține responsabilitatea cu privire la afișarea politicii proprii de livrare a produselor vândute prin intermediul Platformei.
Livrarea se realizează în orașele: Târgu-Mureș (inclusiv împrejurimile orașului), Buzău, Mediaș, Sighișoara, Toplița. Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicată în procesul de efectuare a comenzii. Vă rugăm, așadar, să verificați corectitudinea informațiilor oferite anterior validării comenzii.
4. Anularea comenzii
Puteți anula comanda dvs. până la momentul la care aceasta este trimisă spre livrare sau până în momentul la care primiți o notificare de primire a comenzii de către comerciant, în funcție de politica de anulare a fiecărui comerciant.
În situația în care comerciantul sau operatorii Platformei anulează comanda, din diferite motive, veți fi notificat printr-un SMS cu privire la anularea comenzii.
În situația în care comerciantul sau operatorii Platformei anulează comanda, veți fi notificat prin interfața Platformei, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți, în următoarele cazuri:
-
neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului;
-
invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți agreat de eeatingh
-
informațiile furnizate de Cumpărător pentru realizarea comenzii sunt incomplete și/sau eronate.
5. Procesarea plăților. Politica de retur a banilor
În cazul în care (i) ați finalizat o comandă și ați realizat plata online cu cardul bancar, însă comerciantul nu are capacitatea de a prelua comanda dvs. sau (ii) ați anulat o comandă pentru care ați realizat deja plata online, comanda dvs. intră în stare de rambursare. Operatorii Platformei verifică la finalul fiecărei zile lucrătoare câte comenzi au fost anulate și efectuează apoi returnarea banilor prin sistemul de plăti online al procesatorului. În aceste situații, dvs. veți primi banii în contul din care ați realizat plata în decurs de 2-3 zile lucrătoare, în funcție de acordurile încheiate între procesatorul de plată și banca dvs.
În situația în care comanda dvs. nu a fost înregistrată, ca urmare a unei erori de funcționare a Platformei, operatorii eeatingh returnează la sfârșitul zilei banii în contul dvs. În această situație, dvs. veți primi banii în contul din care ați realizat plata în decurs de 2-3 zile lucrătoare.
Dacă comanda dvs. este realizată în zile nelucrătoare și vă încadrați în situațiile expuse mai sus, verificarea comenzilor de către operatorii eeatingh se realizează în prima zi lucrătoare care urmează.
6. Returul produselor cumpărate
În cazul în care doriți să returnați produse cumpărate prin intermediul Platformei, acestea trebuie returnate comerciantului de care l-ați achiziționat, conform politicii de retur a acestuia. Vă rugăm, așadar, să nu trimiteți retururi către SC Reea SRL. În cazul în care ați realizat plata online, banii sunt returnați în contul din care ați făcut plata în 2-3 zile lucrătoare de la momentul la care comerciantul ne confirmă că a primit produsele returnate.
7. Alte informații utile
7.1. Din cuprinsul contractelor încheiate între Reea și comercianții înregistrați în cadrul eeatingh, rezultă că aceștia sunt comercianți profesioniști.
Ierarhia privind rezultatele căutării comercianților dintr-o localitate este determinată de parametrii precum: ordinea cronologică a înregistrării pe Platformă, promoțiile comercianților, numărul de comenzi sau recenziile primite de comerciant.
7.2. Mai jos găsiți informații despre SC Reea SRL:
Număr de ordine în Registrul Comerţului: J26/628/1998
Cod unic de înregistrare: 10966500
Adresă sediu social: Municipiul Târgu Mureş, Str. Republicii, Nr. 41, Judet Mureş
Punct de lucru/Sedii secundare:
Bucureşti Sectorul 2, Strada Cercului, Nr. 18, Ap. 1
Municipiul Alba Iulia, Strada Fântânele, Nr. 11, Judet Alba
Municipiul Târgu Mureş, Str. Republicii, Nr. 47, Judet Mureş
Municipiul Târgu Mureş, Piaţa Republicii, Nr. 43, Judet Mureş
Sat Sântana de Mureş, Comuna Sântana de Mureş, Strada ŞCOLII, Nr. 229, Judet Mureş
Municipiul Târgu Mureş, Piaţa Republicii, Nr. 43, SP.3, Judet Mureş
Obiecte de activitate relevante:
6201 activităţi de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client)
6202 activităţi de consultanţă în tehnologia informaţiei
6203 activități de mangement ( gestiune și exploatare) a mijloacelor de calcul
6209 alte activităţi de servicii privind tehnologia informaţiei
6311 prelucrarea datelor, administrarea paginilor web şi activităţi conexe
6312 activităţi ale portalurilor web
6391 activităţi ale agenţiilor de ştiri
6420 telecomunicații
7022 activități de consultanță pentru afaceri și management
7210 consultanță în domeniul echipamentelor de calcul
7221 editare de programe
7222 consultanță și furnizare de alte produse software
7230 prelucrarea informatică a datelor
7240 activități legate de bazele de date
7250 întreținerea și repararea mașinilor de birou, de contabilizat și a calculatoarelor
7260 alte activități legate de informatică
7311 activități ale agențiilor de publicitate
7312 servicii de reprezentare media
7410 activități de design specializat
7420 activităţi fotografice
7490 alte activități profesionale, stiintifice si tehnice n.c.a.
9329 alte activități recreative si distractive n.c.a.
9512 repararea echipamentelor de comunicații
5819 alte activităţi de editare
5829 activităţi de editare a altor produse software
4791 comerţ cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet
7.3. Platforma de Soluționarea Online a Litigiilor (SOL) este disponibilă la adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO
Document actualizat la 25.01.2024