Informare Consumatori

Dragi Cumpărători, platforma eeatingh.ro (denumită în continuare „Platforma/Eeatingh”) este dezvoltată și administrată de SC REEA SRL, o societate comercială organizată și funcționând în conformitate cu legile din România, cu sediul social în Mun. Târgu-Mureș, Piața Republicii Nr. 41, Jud. Mureș, România, Cod poștal 540110, înregistrată în Registrul Comerțului sub numărul J26/628/1998, având codul de identificare fiscală RO10966500, e-mail contact@eeatingh.ro.


Eeatingh.ro este o platformă de intermediere online care le permite comercianților de produse alimentare înregistrați pe platformă să-și vândă online produsele. Serviciul de intermediere dintre comercianții înregistrați pe eeatingh.ro și potențialii cumpărători este oferit în mod gratuit celor din urmă.


Atunci când alegeți că cumpărați de la comercianții expuși în cadrul Platformei, intrați în relație contractuală directă cu aceștia. Contractul de vânzare a produselor disponibile în cadrul Platformei se încheie între dvs. și comercianții înregistrați pe Platformă, iar nu cu administratorul Platformei.


Eeatingh nu oferă servicii de inventariere sau evaluare a stocurilor produselor listate pe Platformă, această activitate căzând în sarcina exclusivă a comercianților. Reea are rolul de intermediere online a tranzacției dintre comercianți și posibilii cumpărători, comercianții fiind singurii responsabili cu privire la administrarea și livrarea produselor vândute prin intermediul Platformei. Astfel, în cazul în care aveți orice fel de sugestii, întrebări sau reclamații în legătură cu produsele furnizate prin intermediul Platformei, inclusiv în calitate de consumatori, vă rugăm să contactați comercianții de la care ați cumpărat produsele.


Mai jos vă oferim informații cu privire la utilizarea Platformei noastre.


  1. Cum cumpăr produse de pe Platforma Eeatingh?

Puteți cumpăra produse alimentare prin intermediul Platformei prin parcurgerea următoarelor etape:

  1. Selectați produsul pe care doriți să-l achiziționați și apăsați pe linkul adaugă în coș”;

  2. După terminarea cumpărăturilor accesați linkul (icoană coș), urmând să introduceți datele dvs. personale necesare pentru procesarea corectă și eficientă a comenzii plasate și

  3. Alegeți modalitatea de plată.

După ce ați finalizat comanda, în cazul în care s-a selectat metoda de plată la livrare, veți primi o notificare pe e-mail cu privire la confirmarea comenzii. În cazul când metoda de plata selectată este plata online, cumpărătorul va primii notificarea pe e-mail doar în momentul în care procesatorul de plăți acceptă plata. În cazul in care nu primiți nicio notificare în decurs de 24 de ore de la finalizarea comenzii, vă rugăm să vă adresați comerciantului. Puteți contacta comerciantul prin telefon, la nr. afișat în momentul finalizării comenzii dvs.


În situația în care doriți să realizați plata online cu cardul bancar, iar procesatorul de plăți nu acceptă tranzacția, veți primi un SMS privind neacceptarea respectivei tranzacții, iar banii dvs. nu vor fi retrași de către procesatorul de plăți. Vă rugăm în această situația să refaceți comanda și să repetați procedura de plată.



  1. Metode de plată

Puteți alege dintre următoarele metode de plată:

  • plata online cu cardul bancar sau

  • ramburs la primirea coletului – (i) plata cash sau (ii) plata cu cardul sau (iii) plata cu POS, în cazul în care comerciantul oferă această opțiune de plată.

În cazul plații online cu cardul bancar, plățile sunt procesate prin intermediul procesatorului de plăți Netopia Payments.

Dacă metoda de plată selectată este plata cu cardul bancar, va fi necesar să completați un formular cu datele cardului dvs. Dacă tranzacția prin card a fost reușită, vi se va confirma acest lucru și veți primi informații cu privire la comanda dvs. prin e-mail.



  1. Livrarea produselor

Livrarea produselor se realizează de către comercianții înregistrați pe Platformă, prin intermediul serviciilor de curierat, în funcție de politica de livrare a comercianților. Fiecare comerciant deține responsabilitatea cu privire la afișarea politicii proprii de livrare a produselor vândute prin intermediul Platformei. Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicată în procesul de efectuare a comenzii. Vă rugăm, așadar, să verificați corectitudinea informațiilor oferite anterior validării comenzii.


  1. Anularea comenzii


Puteți anula comanda dvs. până la momentul la care aceasta este trimisă spre livrare sau până în momentul la care primiți o notificare de primire a comenzii de către comerciant, în funcție de politica de anulare a fiecărui comerciant.


În situația în care comerciantul sau operatorii Platformei anulează comanda, din diferite motive, veți fi notificat printr-un SMS cu privire la anularea comenzii.


În situația în care comerciantul sau operatorii Platformei anulează comanda, veți fi notificat prin interfața Platformei, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți, în următoarele cazuri:

  • neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului;

  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți agreat de Eeatingh

  • informațiile furnizate de Cumpărător pentru realizarea comenzii sunt incomplete și/sau eronate.


  1. Procesarea plăților. Politica de retur a banilor


În cazul în care (i) ați finalizat o comandă și ați realizat plata online cu cardul bancar, însă comerciantul nu are capacitatea de a prelua comanda dvs. sau (ii) ați anulat o comandă pentru care ați realizat deja plata online, comanda dvs. intră în stare de rambursare. Operatorii Platformei verifică la finalul fiecărei zile lucrătoare câte comenzi au fost anulate și efectuează apoi returnarea banilor prin sistemul de plăti online al procesatorului. În aceste situații, dvs. veți primi banii în contul din care ați realizat plata în decurs de 2-3 zile lucrătoare, în funcție de acordurile încheiate între procesatorul de plată și banca dvs.


În situația în care comanda dvs. nu a fost înregistrată, ca urmare a unei erori de funcționare a Platformei, operatorii Eeatingh returnează la sfârșitul zilei banii în contul dvs. În această situație, dvs. veți primi banii în contul din care ați realizat plata în decurs de 2-3 zile lucrătoare.


Dacă comanda dvs. este realizată în zile nelucrătoare și vă încadrați în situațiile expuse mai sus, verificarea comenzilor de către operatorii Eeatingh se realizează în prima zi lucrătoare care urmează.



  1. Returul produselor cumpărate


În cazul în care doriți să returnați produse cumpărate prin intermediul Platformei, acestea trebuie returnate comerciantului de care l-ați achiziționat, conform politicii de retur a acestuia. Vă rugăm, așadar, să nu trimiteți retururi către Eeatingh. În cazul în care ați realizat plata online, banii sunt returnați în contul din care ați făcut plata în 2-3 zile lucrătoare de la momentul la care comerciantul ne confirmă că a primit produsele returnate.


  1. Informații suplimentare


Din cuprinsul contractelor încheiate între Reea și comercianții înregistrați pe Eeatingh, rezultă că persoanele care oferă produse prin intermediul platformei sunt comercianți profesioniști.


Recenziile sub formă de stea, publicate în cadrul Platformei provin de la cumpărători care au achiziționat efectiv produsele comercianților înregistrați pe Platformă. Precizăm că am luat în acest sens măsuri rezonabile și proporționale pentru a verifica dacă recenziile provin de la cumpărători care au achiziționat efectiv produsul.


Ierarhia privind rezultatele căutării comercianților dintr-o localitate este determinată de parametrii precum: ordinea cronologică a înregistrării pe Platformă, promoțiile comercianților, numărul de comenzi sau recenziile primite de comerciant.


Ierarhia privind rezultatele căutării produselor alimentare ale comercianților înregistrați pe Eeatingh este determinată de ordinea cronologică a înregistrării acestora pe Platformă.


  1. Link-uri utile